W zarządzeniu Rektora UWr Nr 160/2020 został przedstawiony wykaz obowiązków związanych z prowadzeniem dokumentacji przebiegu studiów w systemie USOS, jakie muszą spełnić nauczyciele akademiccy oraz inne osoby prowadzące zajęcia dydaktyczne, studenci, pracownicy administracji i informatycy oraz pracownicy Działu Nauczania. Prosimy o zapoznanie się z tym dokumentem.
Przypominamy, że
Student jest zobowiązany do:
1/ postępowania zgodnego ze ślubowaniem, Regulaminem studiów i z innymi
wewnętrznymi aktami normatywnymi obowiązującymi w Uniwersytecie
Wrocławskim, zwanym dalej UWr;
2/ aktywowania indywidualnego konta na serwerze UWr, umożliwiającego dostęp
do USOSweb i innych aplikacji stowarzyszonych;
3/ niezwłocznego zgłaszania w dziekanacie zmian w danych osobowych,
kontaktowych i błędów w dokumentacji przebiegu studiów;
4/ zapoznawania się z warunkami zaliczeń, o których mowa w § 1 ust. 1 pkt 4;
5/ zapisywania się na zajęcia poprzez USOSweb lub zgodnie z zasadami
obowiązującymi na wydziale;
6/ sprawdzania poprawności dokonanego zapisu na zajęcia;
7/ terminowego uiszczania wymaganych opłat za usługi edukacyjne;
8/ okazywania na egzaminie dowodu tożsamości;
9/ sprawdzania uzyskanych ocen na swoim koncie w USOSweb (lub w aplikacji na
urządzenia mobilne mUSOS), po ogłoszeniu wyników, zgodnie z § 1 ust. 2;
10/ zgłaszania u prowadzącego zajęcia pisemnej reklamacji (podanie lub e-mail) co
do uzyskanej oceny w USOSweb (lub jej braku), w terminie 3 dni roboczych od
daty zamknięcia protokołu.